subota, 7. studenoga 2015.

DOMACI VOCNI ZELE GOTOV ZA 20 MINUTA!


Zaista bude ukusniji i sto je najvaznije svjeziji od kupovnog a veoma je jednostavan za napraviti.
SASTOJCI

6 kaski (supene) Zelatine(ja koristim govedu a vi po zelji)
350 ml Hladne vode
550 ml Provrle vode
1 1/2 kg Secera
1 -2 kesice vanili secera
Extract Po zelji,ja sam koristila narandzu i malinu
boja za hranu
Exstra secera za posuti

PRIPREMA
1.
Obloziti zeljeni oblik tepsije sa celofanom i pospricati malo sprejom sa uljem. Ja sam koristila raslicite plasticne kutije da bi napravila bar dvije vrste zelea. Vi mozete koristiti i vise ili samo jednu tepsiju ako zelite jedan ukus.
Staviti zelatinu u vecu serpu i posuti sa hladnom vodom i da ostoji bar 5 minuta.
2.
U meduvremenu staviti 550 ml vode da prokuha pa posuti preko zelatine. Dodati secer i vanilin secer i promjesati. Staviti na sporet da kuha na laganoj temperaturi uz mjesanje 25 minuta.
Skinute sa sporeta i ako zelite jedan ukus i boju onda dodajte u serpu promjesajte i istresite u tepsiju prekrijte celofanom i ostavite da odstoji na hladnom(ne u frizider) otprilike 4 sata ili jos bolje preko noci prije nego sto ce te sjeci zele. Ako zelite vise ukusa i boja onda pomalo odvajati u posude i dodavati ukuse i boju.
3.
Kad ste spremni da rezete posuti kristalni seser po daski i istresti zele i onda nozem koji ste malo namazali uljem sjeci zeljene oblike. Uvaljati u secer i ostaviti na tepsiji 1-2 dana da se secer kristalizuje. Vi ako hocete mozete odmah koristiti ali meni je bolji kad malo odstoji vani.
4.
Poslije mozete staviti u kutije i da stoji i do 3 sedmice.
5.
Napomena:Boje se zaista doda samo na vrhu kaskice ili ako koristite tecne kap do dvije jer meni od extract-a vec dobije boje.

POSLASTICA SPREMNA ZA 5 MINUTA: KUGLICE OD BANANA

Ovo je toliko jednostavno i toliko fino da jednostavno morate kušati. Sastojci 100g kokosa 3 banane 200g secera u prahu 200g mljevenog keksa + jos 50g kokosa Banane i šećer u prahu ispasirati. Dodati kokos i mljeveni keks i sve dobro sjediniti. Napraviti kuglice i uvaljati ih kokos.

0 komentari:

Objavi komentar