nedjelja, 22. studenoga 2015.

SLANE KORPICE RECEPT OD MOJE SVEKRVE KOJA IH JE UVIJEK PRAVILA ZA SLAVLJA UKUSNE SU I DEKORATIVNE


Recept za korpice sam dobila od moje svekrve, koja ih je uvek pravila za neka
veća slavlja. Ukusne su i vrlo dekorativne...

Autor: anrijana


Sastojci
Testo: 280gr brašna tip 400
140gr margarina
2 žumanceta
2 kašike kisele pavlake
pola praška za pecivo
malo soli
Fil: 300gr krompira
100gr šargarepe
100gr kiselih krastavca
200gr pečenice
 200gr majoneza

Priprema
1. Fil: Šargarepu i krompir skuvati i dobro ohladiti. Zatim narendati na krupno rende,
pečenicu iseći na kockice i sve zajedno spojiti sa majonezom.
2. Testo: od navedenih sastojaka umesti testo. Otkidati male loptice, pa utisnuti u kalupe.
Ja sam dobila ovaj zgodni kalup, pa sam u njemu pravila korpice. Ispeći u zagrejanoj
rerni na 180C. Korpice ohladiti, pa filovati sa pripremljenim filom. Ukrasiti po želji.

0 komentari:

Objavi komentar