četvrtak, 26. studenoga 2015.

Piletina sa mlincima


Ovo jelo cete obozavati sigurno!!!! Moje je omiljeno...bilo sa curetinom ili
piletinom...mogu ga jesti uvek i kada sam sita :) Ima puno slicnih recepata ali
ja parvim na ovaj nacin ..pa da podelim svoj omiljeni recept sa vama :)

Autor: cokolada84


Sastojci

500 grama mlinaca sa jajima
1kg pileceg belog mesa u sniclama
400ml neutralne pavlake
2( od po 180ml) kisele pavlake 20%
500ml pilece supe ( od kockice za supu)
300 grama trapista ili gaude
zacini za piletinu po zelji( ja
volim sa vegetom i malo zacina za
piletinu)

Priprema

1. Mlince iseckati na manje kocke i preliti toplom pilecom supom napravljenom od kockice
za supu
2. Pilece belo meso iseckati na kocke srednje velicine i najbolje na teflonskom tiganju na
vrlo malo ulja ih isprziti da lepo porumene i dobiju finu hrskavu koricu.Dodati zacine po
zelji i vegetu.
3. Piletinu izvaditi iz tiganja i u taj tiganj u kome jos ima malo soka piletine i zacina
dodati neutralnu i keselu pavlaku i sve lepo sjediniti.Ako volite da ima manje pavlake
mozete smanjiti kolicinu i raditi sa jednom kiselom i 200ml slatke pavlake ali ja volim
kada ima je ima puno :)
4. Najbolje je uzeti male zemljane posude u kojima mozete i servirati svakoj osobi jelo
direktno iz pecnice ili ako nemate moze bilo koja tepija da posluzi.
5. Nauljiti tepsiju.Zavsino od velicine mozete imati vise redova a ja pravim u velikoj
tepsiji pa radim samo tri reda.
www.coolinarika.com
Piletina sa mlincima by me
6. Izrendati trapist ili gaudu ili bilo koji tvrdi sir po ukusu.
7. Redjati : mlinci - pavlake - sir - meso - pavlake - sir -mlinci -pavlake - sir...dok ne
potrosite svu masu.Kao sto rekoh, ja radim u velikoj tepsiji pa tako da imam samo tri
reda - mlince gore i dole ,u sredini meso a izmedju svih redova, kao sto sam navela
,pavlake i sir..Uvek zavrsite mlincima p, pavlakama i sirom.
8. Pecite u rerni dok ne dobije lepu zlatkastu boju ikoricu.


0 komentari:

Objavi komentar