nedjelja, 20. rujna 2015.

BAKLAVA SA KEKSOM I ORASIMA NEŠTO FANTASTIČNO NAJBOLJA BAKLAVA KOJU SAM PROBALA


Zna se da je samo jedna prava baklava ona sa što više oraha i što slađa, ali moji ukućani je ne vole tako da ja uvijek nešto malo drugačije pravim. Kombinacija je bila izvrsna

 Sastojci
– 500g gotove jufke
– 300g mljevene plazme
– 150g mljevenih oraha
– 20 datula

– 3 kašike griza
– 80ml mlijeka
– 250g maslaca
– 80ml ulja



Priprema

Staviti datule u vodu i kuhati oko 10 minuta. Izvaditi špice i skinuti ljusku. Datule staviti u blender sa mlijekom i izmiksati.
U zdijelu staviti mljevenu plazmu, orahe, griz, dodati istopljen maslac, pire od datula i dobro izmiješati.
Jednu jufku malo premazati sa uljem, staviti drugu jufku i opet premazati uljem, a zatim na kraj jufke staviti smijesu sve u red, urolati i slagati u pleh premazan uljem.

Ponoviti postupak dok ne potrošite sve sastojke. Ja sam dobila 6 rolica.
Role izrezati na iste komade, zagrijati 80 ml ulja i preliti preko baklave.
Peći u zagrijanoj rerni na 200 stepeni oko 10 minuta, zatim temperaturu smanjiti na 180 i peći dok ne urumeni.
Vruće rolice preliti vrućom agdom po želji, zavisi koliko volite slatko.


Izvor: coolinarka.com

0 komentari:

Objavi komentar