nedjelja, 10. svibnja 2015.

Torta sa jagodama - jednostavna, ukusna!


Sastojci

1 paket gotovih kora
0,5kg jagoda
0,5l slatkog vrhnja
0,3dcl obicnog jogurta
100g šecera
1 vrecica želatine 10 g
1 rum šecer

Priprema

1. E sad dolazi najbolji dio stariji nevoli voce u kolacima a mladi pita kaj je samo to za
kolac
Posluživanje
Kupila sam gotove kore ,a može se i ispeci domaci biskvit .
Jagode sam prokuhala sa 100g šecera jer su još kisele a mi volimo slatko,
Rastopiti želatinu prema uputama , Izmiksati slatko
vrhnje ,dodati jogurt i ohladene propasirane jagode sa želatinom . i pustiti da se malo
stvrdne , Filati biskvit oko kojeg se stavi obruc i
ostaviti u frižideru da se stvrdne . Ostavila sam trecinu šlaga
za premazivanje torte U jagode sam dodala rum šecer

0 komentari:

Objavi komentar