nedjelja, 10. svibnja 2015.

Krompir punjen cevapima OPREZ SVIMA-Obavezno probati


Jadrankin krompir jer je po njenom recepticu :)Zena ga je podijelila sa nama na fb..A ja sa vama :) Ovo jelo je odusevilo sve koji su ga probali...A sto je odusevilo mene e to je posebna prica :) Jelo vidjela ja zelim sa vama podijeliti..Ne znam ima li ovdje ovaj isti receptic ja na njega nisam naletila.....OBAVEZNO PROBATI !!!!!


Sastojci:

10 kom cevapa
10 kom krompirica velicine cevapa
po ukusu vegete
po ukusu bibera
1 kom vrhnja za kuhanje
ulje

Priprema:

Krompire oguliti,oprati i izbusiti mu sredinu koliki je cevap.Npr ja to radim spravicomm za tufahije...
Krompir povegetiti i pouljiti..
Cevape pripremiti.Nek se odmrznu ako su u zamrzivacu ,A ako imate svjeze jos bolje..
Pa u sredinu koja je udubljena stavljati po cevap...
Redati u tepsiju.Pouljiti,povegetiti i pobiberiti...
Peci na najjacoj temperaturi oko 40min..
Pred kraj pecenja zaliti vrhnjem za kuhanje..
Pozeljivi mozete zalitii paradajz sosom-Sta ko voli..
A ko voli sitno nasjeckati bijeli luk i posuti odozgo.



Izvor: www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar