ponedjeljak, 11. svibnja 2015.

KOLAČ KOJI ĆE VAS SVOJIM UKUSOM IZGLEDOM I JEDNOSTAVNOŠĆU OBORITI SA NOGU NESQUIK


Sastojci

kore

300 g brašna
50 g šećera u prahu
2 žlice Nesquik praha
1/2 žličice praška za pecivo
150 g omekšalog maslaca
2 jaja
bi jeli biskvit

4 bjelanca + zera soli
4 žlice šećera + vanilin šećer
4 žlice brašna
3 žlice ulja + 1/2 žličice octa
1 žličica praška za pecivo

krema

1 l mlijeka
200 ml baileysa
4 žumanca
150 g šećera
50 g škrobnog brašna
3 kom Dolcela Puding nougat premium
300 g Nesquik čokolade s mliječnim punjenjem
200 g maslaca
glazura

200 g bijele kuverture/čokolade
6 žlica ulja
Priprema

Za kore pjenasto umutiti maslac, dodati jedno po jedno jaje, umijesiti preostale sastojke. Tijesto će biti meko, stavite ga u hladnjak da očvrsne tek toliko da se može fino valjati.
Za kremu razmutiti šećer, škrobno brašno i prašak za puding u dijelu mlijeka, umiješati pjenasto umućena žumanca, a u ostatku mlijeka i likeru rastopiti čokoladu. Zakuhati gustu kremu, prebaciti je na hlađenje.

Razdijeliti tijesto na 4 jednaka dijela, valjati tankooo na silikonskoj podlozi (moje kore su 30x35cm). Preko tijesta stavim prozirnu foliju da ne brašnim dodatno, kore se valjaju fantastično... zajedno sa silikonskom podlogom prebaciti na okrenut lim za pečenje i ubaciti u vruću pećnicu (175*C) na svega par minuta! Jako su tanke i lomljive pa pažljivo sa njima...
Za biskvit umutiti snijeg od bjelanaca sa malo soli, dodati šećer i mutiti dok ne postane sjajan i gust. Lagano umiješati prosijano brašno sa praškom za pecivo dok se brašno ne stopi sa snijegom, zatim uliti u tankom mlazu ulje i ocat. Izmiješati kuhačom da snijeg ne splasne i rasporediti u lim za pečenje obložen pek-papirom. Ja sam razvukla pravokutni obruč (dimenzije kora). Peći u zagrijanoj pećnici (150*C) nekih 10-15 minuta, mora ostati bijel i pufnast.
Izraditi pjenasto maslac, sjediniti ga s kremom. Filati kolač : kora, krema, kora, krema, bijeli biskvit, krema, kora, krema, kora, krema, bijela glazura :D Slojevi su mi jaaaako tanki, društvo se mučilo, jedva su ih prebrojili... :D Možete komotno raditi i kolač manjih dimenzija, ja sam valjala kore dok nisu postajale gotovo prozirne u segmentima jer sam htjela malene slojevite kolačiće na kraju.

0 komentari:

Objavi komentar