nedjelja, 22. studenoga 2015.

Zagrebačke kremšnite


Ovaj recept sam čula na RVG - radio Velika Gorica prije više od 15 godina.
Naravno ja sam ga malo promijenila prema svom ukusu ali je izgledom ostao
isti. Jednostavan recept, a ukus odličan.

Autor: Cerica

Sastojci

Žuti biskvit:
3 žutanjka
4 žlice šećera
4 žlice brašna
1 žlica mlijeka
2 žlice ulja
1/2 pecivnog praška
3 bjelanjka (snijeg)

Tamni biskvit:
3 žutanjka
4 žlice šećera
4 žlice brašna
1 žlica mlijeka
2 žlice ulja
1/2 pecivnog praška
1 žlica kakaa
3 bjelanjka (snijeg)

Žuta krema:
6 žutanjaka
6 žlica šećera
3 žlice gustina (na vrh)
3 žlice brašna (na vrh)
1 vanilin šećer
1 litra mlijeka
200 g margarina

Šaum snijeg:
6 bjelanjaka
6 dl mljevenog šećera
sok jednog limuna

Čokoladni preljev:
100 g čokolade za kuhanje
3 žlice ulja

Priprema
1. Ja prvo skuham žutu kremu, jer treba vremena da se ohladi.
2. Žutanjci se dobro izmiksaju sa šećerom i vanilin šećerom, zatim se doda malo mlijeka,
brašno i gustin i sve dobro izmiksa.
3. Ovaj puta sam prvi puta radila po savjetu Aliki, u ovu izrađenu smjesu sam ulila malo
manje od litre kipučeg mlijeka i nastavila miješati pjenjačom na vatri i stvarno je super
ispalo. Nisam kao obično kuhala ko klasični puding.
4. U hladnu kremu se umiješa izrađeni margarin.
5. Ja osobno ne stavljam margarin, više skoro u nijednu kremu. Izmiješam 2 dl slatkog
tučenog vrhnja i onda to dobro izmiješam sa hladnom kremom, lijepa je i izdašna i
sigurno ima manje kalorija.
6. Zatim ispećem žuti biskvit, pa tamni biskvit i ostavim ih da se ohlade. Veličina lima je
odprilike 20×40 cm.
7. Prvo žutu kremu namažem na tamni biskvit.
8. Zatim poklopim žutim biskvitom i na to namažem šaum snijeg ili najčešće 1/2 litre
slatkog tučenog vrhnja, brže je gotovo, a šest bjelanjaka viška upotrebim za nešto
drugo.
9. Kad radim šaum snijeg dobro izmiksam bjelanjke sa mljevenim šećerom i onda to kuham
na pari stalno miksajući mikserom. Dodam sok od jednog limuna, on daje čvrstoću
šaumu i još miksam dok ne postignem dobru čvrstoću i namažem ga na žuti biskvit.
Šaum se može raditi i sa rastopljenjim šećerom, ali ja kad radim uvijek radim ovako,
duže traje, ali ja sam uvijek zadovoljna sa čvrstinom i trajnošću šauma.
10.Na šaum ili slatko tučeno vrhnje prelije se čokoladna glazura.
11.Ja uvijek radim istu glazuru; rastopim 100 g čokolade za kuhanje na pari i kad se rastopi
umiješam 3 žlice ulja, dobro promiješam i prelijem preko kolača. Lijepo se sjaji od ulja
i ja sam u potpunosti zadovoljna.
12.Gotov kolač ide u hladnjak na hlađenje i onda može čekati goste.
 Isti dan je Melitta isprobala recept.
 I kristini1 su ispale super.

0 komentari:

Objavi komentar