petak, 20. studenoga 2015.

FARBANJE KOSE STAKLOM I ČETKICOM? NEOBIČNO JE, ALI DAJE FANTASTIČNE REZULTATE!


Vrijeme je za novu tehniku farbanja kose. Potrebno je da nabavite staklenu ploču, četkicu i farbu i da sumnju ostavite po strani. Nema razloga za ustezanjem jer ovaj trik kosu pretvara u pravo bogatstvo boja.

Tehnika, koju je osmislila profesionalna frizerka Kjara Marviči, razlikuje se od dosadašnjih načina farbanja kose, i od belajž tehnike i od farbanja kose uz pomoć folije. Obje pomenute metode u odnosu na novi način već spadaju u one “klasične”.

Ni Ideja iz koje se rodilo ovo farbanje nije obična.

– Imam u svom stanu sliku koju je prije godinu dana naslikao moj prijatelj i koja na sebi ima mnogo boja. Zaspala sam jedne noći i sanjala sam da su te boje oživjele. Kad sam se probudila, pomislila sam kako bi bilo lijepo da se te boje nađu na kosi, pa sam počela da razmišljam kako da svoju viziju ostvarim- rekla je Kjara.

Marviči kaže da je sam proces farbanja poput slikanja na platnu. Odvija se u nekoliko koraka. Prvi korak je sljedeći: nabavite staklenu ploču i na nju nanesite boje po izboru. To mogu da budu umereni tonovi, ali i oni upečatljiviji. Na staklu četkicom i farbom možete da napravite različite oblike, od ravnih linija do krugova.

Poslije nanošenja farbe na staklo stavite pramen kose, tako ćete obojiti njen unutrašnji dio. Potom četkicom pritisnite kosu i prelazite njome preko pramenova kako bi se farba prenjela i na spoljašnje strane. Važno je da znate da se oblici koji ste nacrtali na staklu ne prenose na kosu u identičnom obliku već samo doprinose bogatstvu kolorita.

Kad završite sa farbanjem jednog pramenova, staklo i četkicu prenosite na drugi dio kose.

Nova tehnika štedi i vaše vreme. U zavisnosti od farbe koju koristite, ovaj proces najduže traje 45 minuta, a najčešće je za njega potrebno izdvojiti od pet do 30 minuta. Za frizuru sa fotografije Kjari je bilo potrebno 15 minuta.

Belajž tehnika i tehnika farbanja folijom zahtevaju od 45 minuta do sat vremena.

Kjara Marviči u svom salonu već koristi novu tehniku, a podučava i kolege kako da je koriste.

Izvor:friz.ba

0 komentari:

Objavi komentar