nedjelja, 13. rujna 2015.

PENASTA TORTA OD MAKA! OVO JE NAJPENASTIJI KOLAČ KOJI SAM U ŽIVOTU PROBALA,A DA NE SADRŽI ŽELATIN,NARAVNO.


Čeprkajući po maminim receptima ( a mislila sam da sam ih već sve objavila) pronašla sam još jedan kojim sam oduševljena!  Jedina mana mu je što ga "domoroci" pojedu brzinom svetlosti!

SASTOJCI
6 jaja
180gr šećera
180gr putera
280gr mlev.maka
2.štangle strugane čokolade
1.mala kaf.šoljica ruma

GLAZURA
100gr čokolade
1.kaf.kaš. šećera u prahu
3 kašike ulja
pekmez od kajsije za premaz

PRIPREMA
1.
Dobro umutite žumanca sa šećerom i omekšalim puterom,pa dodajte mak,struganu čokoladu i rum.
2.
Umutite čvrst sneg od belanaca pa umešajte u fil.
3.
Napomena mladim domaćicama: nikad ne sipajte šne odjednom i ne mutite. Dodajte postepeno i polako kašikom "prevrćite" da masa ostane vazdušasta.
4.
Uspite masu u kalup (26) obložen peki papirom i pecite na 180 C.
5.
Pečenu tortu premažite pekmezom od kajsija pa vratite u isključenu rernu minut da se prosuši.
6.
Premažite glazurom.

Posluživanje
Ljubitelje maka ova torta će sasvim sigurno oduševiti.

0 komentari:

Objavi komentar