utorak, 26. siječnja 2016.

Iskrena ispovijest majke 24 sata nakon poroda



Erica Andrews ja na Facebooku objavila fotografiju sebe 24 sata nakon poroda, s njom je na fotografiji i njezina novorođena beba.


A opis fotografije glasi:
- 'Ovako izgleda 24 sata nakon poroda. Beba u povezu. Koža na kožu. Pelene za odrasle. I ružičasti sjaj. Moje tijelo se osjeća kao da je trčalo maraton, a moje srce je širom otvoreno od jučerašnjeg putovanja. Porod nas otvara kao što potres otvara zemlju, a ja sam još uvijek u intimnim bolovima tog otvaranja.Osjećam se surovo. Emocionalno. Drugačije. Osjećam se kao da sam na valovitoj površini oceana koji me baca natrag i naprijed između sreće, zahvalnosti, melankolije i tuge. Prije 23 sata sam držala život unutar sebe, a prije 24 sata sam pustila život da teče kroz mene, u moje ruke pune čekanja. Praznina u mojoj utrobi donjela je težak osjećaj stvarnosti, novi mali život koji šapuće u potrazi za dojkom i osjećam se potpuno. Još uvijek obrađujem ovo putovanje koje je prošla cijela moja obitelj, uz potpuno strahopoštovanje snage ljudi, žena i majki. Ovaj put je jedinstven i razlikuje se od bilo kojeg.'




Foto: facebook

A.Đ.

0 komentari:

Objavi komentar