subota, 28. studenoga 2015.

FINI ČOKOLADNI KOLAČIĆI JAKO SU PRIMAMLJIVI ČOKOLADNI CUPCAKES


Mojoj je dragoj prijateljici danas rođendan (Sretan ti rođendan draga!) i ono
što ona najviše voli je čokolada pa sam joj napravila ove fine čokoladne
kolačiće...nadam se da će joj se svidjeti :)

Autor: domsa

Sastojci
24 komada muffina
90 gr kakaoa
170 gr vruće vode
375 gr brašna
1 žličica praška za pecivo
1 žličica sode bikarbone
1 žličica soli
250 gr maslaca
350 gr šećera
4 jaja
200 ml kiselo vrhnje

Ganache krema
500 ml slatkog vrhnja
250 gr fine tamne čokolade (s najmanje 70% kakaoa)

Priprema
1. Pomiješajte kako i vodu. U drugoj posudi pomiješajte brašno, prašak za pecivo, sodu
bikarbonu i sol.
2. Maslac i šećer stavite na paru dok se sav maslac ne otopi, te kad dobijete jednoličnu
smjesu skinite s pare i miješajte mikserom dok se ne ohladi. Kad se ohladi (5-6 minuta)
dodajte jedno po jedno jaje. Zatim dodajte mješavinu vode i kakaa te dobro
izmiješajte. Pomalo zatim dodajte suhe sastojke, te na kraju dodajte kiselo vrhnje.
3. Punite kalupe za muffine, ali najviše do 3/4 visine. Pecite na 180 stupnjeva oko 20
minuta. Ostavite da se potpuno ohlade.
4. Za ganache kremu ugrijte slatko vrhnje (ne da provrije). U posebnoj posudi izlomite
čokoladu te dodajte ugrijano slatko vrhnje i miješajte dok se čokolada otopi. Ohladite u
hladnjaku preko noći (ako će te ovo kao i ja raditi kasno navečer:))
5. Na hladne muffine priborom za ukrašavanje nanesite kremu. Jedan dio sam ukrasila
posipom karamel-vanilija.
Posluživanje
Opet sam recept pronašla kod Marthe Stewart, te ga malo prilagodila :)

0 komentari:

Objavi komentar