četvrtak, 30. srpnja 2015.

JEDNU NOĆ PRESPAVALA SA FOLIJOM I ZAVOJEM NA STOMAKU: UJUTRO JE SAČEKALO ČUDO!


Ona savetuje svima koji ne veruju ovako brze efekte da probaju bar jedne večeri da urade isto što i ona.
Verovatno ste već čuli za praksu obmotavanja određenih delova tela plastičnom folijom, kako biste vrže smršali. Ali, znate li šta će se dogoditi ako svake noći odete u krevet sa stomakom umotanim u ovu foliju i zavoj?
Jednoj majci palo je na pamet da istraži i bila je oduševljena rezultatima!

“Nakon tri porođaja, moj stomak više nije bio ni ravan ni privlačan. Zato sam na nagovor prijateljice kupilalosion od algi, plastičnu foliju i zavoj i krenula unajjednostavniju borbu za mršavljenje“, kaže Kolin.
Ravan stomak bez brojanja kalorija: ABS dijeta skida 6 kg za 2 nedelje!
Nanela je tanak sloj losiona na stomak, obmotala ga providnom folijom, preko folije obmotala zavoj i legla da spava.
“Kad sam ustala, skinula zavoj i foliju i izmerila obim struka, ostala sam u šoku!Za samo jednu noć izgubila sam 2,5 centimetra na stomaku!”, priča Kolin, oduševljena rezultatima.
Ona savetuje svima koji ne veruju ovako brze efekte da probaju bar jedne večerida urade isto što i ona, a Kolin garantuje da će biti prezadovoljni.

Tajna ove tehnike zapravo je gubitak nagomilane vode, a letnji period je idealan za primenu, jer dodatno utiče na znojenje i izbacivanje viška tečnosti.
Naravno, uspeh ovakvog mršavljenja je kratkotrajan, jer se voda konstantno nadoknađuje, pa se preporučuje da ovaj metod kombinujete uz pravilnu ishranu i vežbanje, kako biste imali liniju o kakvoj ste oduvek sanjali.
Izvor:stil

0 komentari:

Objavi komentar